Somlói galuskák tesztje - szabad stilusban

Somlói galuskák tesztje - szabad stilusban

Jó eredmény, nehezített terepen - Picante Étterem

2021. július 14. - A_csendes_többség_tagja

A Kerepesen található étteremnek, kicsit nehezített volt a terep, mivel logisztikai okok miatt csak házhoz rendeléssel tudtam megkóstolni a somlói galuskáját. Így a kinézetet nem is vettem figyelembe a szubjektív értékelésnél.

Mivel szép mennyiségű csokiszósszal érkezett, így ezzel kezdtem. Tökéletes íz, szép sötét szín, és kesernyés érzet. Nagyon közel az ideálishoz.

picante3.jpg 

A tészta korrekt ízre és mennyiségre, bár én hiányoltam a kakaós részt, persze ez egyéni izlés kérdése is. A csokiöntet viszont feledtette ezt.

picante2.jpg

A hab is megfelelő volt, a mennyisége a dobozolás és a kényszerű 2 óra hűtőben várakozás miatt lett ilyen. Ha lesz módom, "élőben" is kipróbálom.

Jó somlóizást!

Ár: 950 Ft

Értékelés: 8/10

 

A bejegyzés trackback címe:

https://somloiteszt.blog.hu/api/trackback/id/tr5316612644

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása