Somlói galuskák tesztje - szabad stilusban

Somlói galuskák tesztje - szabad stilusban

Mindenki másképp csinálja - Bandula Kisvendéglő

2021. július 12. - A_csendes_többség_tagja

A hódmezővásárhelyi vendéglő az élő példája a régi mondás igazságának: Ahány ház, annyi szokás.

Egy viszonylag nagy adagot kaptam - amire a szellős tálalás rá is játszott. És emiatt - nagy, lapos tányér - jött az első negatívum számomra, hogy a csokoládészósz csak díszítésnek került fel.

bandula6.jpg

Annyira kevés lett, hogy nem is lehetett külön megízlelni, így erről most nem is írok.

bandula3.jpg
A hab mennyisége, állaga és íze rendben.Ugyanez igaz a három tésztarétegre is, azzal a csavarral amivel a bejegyzést kezdtem. Ahogy az az utolsó képen is látható, 2 réteg közé - íze alapján - baracklekvár keveredett. Ezt a készítő alkotói szabadságának tudom be, nekem nem jött be. Főként azért, mert még édesebbé tette a más elemek miatt egyébként is édes süteményt.

bandula1.jpg

Az összhatás nem volt rossz, de nekem nem ez a somlói lesz a nyerő összeállítás.

Jó somlóizást!

Ár: 950 Ft

Értékelés: 6/10

A bejegyzés trackback címe:

https://somloiteszt.blog.hu/api/trackback/id/tr1116612698

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

A fickó 2021.07.12. 10:48:11

Kíváncsi leszek mikor futsz bele használható somlóiba ... nekem még nem igazán sikerült, ezért magam készítem. Olyannyira kedvencem, hogy csakis high-end alapanyagokat használok hozzá. Amúgy egy jól elkészített somlói egyáltalán nem édes típusú desszert. Gyakorlatilag mindent túltolunk cukorral és ez szomorú. :(
süti beállítások módosítása